Ungdomsfester i  - Stockholm - Göteborg - Malmö

Ungdomsfester i - Stockholm - Göteborg - Malmö

Sveriges största festevenemang för ungdomar – The Wave – firar 3-årsjubileum. Efter ett framgångsrikt år avrundar vi 2007 med dunder och brak. Det innebär tre gånger så mycket fest och tre gånger så mycket kärlek i Sveriges tre största städer. The Wave är en del av Fryshuset och arrangerar Sveriges största ungdomspartyn. Tillsammans med Lugna Gatan och i samarbete med säkerhetstjänst, polis och brandmyndighet jobbar vi för trygga, sociala och riktigt storslagna evenemang. Tack vare våra sponsorer ger The Wave som alltid shower med ljud och ljus i världsklass. Vi sparar inte på krutet! Måndagen den 22 oktober släpps biljetterna till samtliga städer. 24/11 Malmö, Kårhuset 30/11 Göteborg, Världskulturmuseet 01/12 Stockholm, Fryshuset En biljettkvot på max 5 biljetter per person finns för samtliga städer. Biljettpris: 90 kr Åldersgräns: 15-20 år (medtag leg. eller pass.) Samtliga biljetter beställs hos Ticnet, 0771-70 70 70, www.ticnet.se samt hos Ticnet-ombud. Redan beställda eller bokade biljetter går att lösa ut hos ATG-ombud. Pressinformation: Daniel Lönn, Fryshuset Lifestyle & Events, 08-691 72 91, daniel.lonn@fryshuset.se Övrig information om The Wave: Stephen Gyasi, Fryshuset Lifestyle & Events, 08-691 72 91, stephen.gyasi@fryshuset.se.