FSport bedömer fotbollsspelare i realtid

FSport är ett nystartat Helsingborgsföretag som tillhandahåller ett helt nytt och otroligt spännande spel för bland annat fotboll. Utmaningen är att försöka välja de fotbollsspelare som presterar bäst i en kommande match.

Underlaget till spelet kommer från ett brittiskt statistikföretag, OPTA. Tre personer bedömer varje match i realtid och tillhandahåller statistik på individnivå.

Hur många dueller har spelare A vunnit / förlorat? Hur många brytningar har han gjort? Hur många lyckade framspelningar, felpass etc.

Händelserna översätts till poäng i FSports spel och blir i slutändan ett mycket skarpt verktyg för att kunna avgöra hur pass väl varje fotbollsspelare presterat under matchen. FSport kan levererera relevant statistik över spelarprestationer till olika mediaföretags sportredaktioner.

FSport har aktuell statistik för samtliga fotbollsspelare från alla matcher i de stora ligorna. Allsvenskan, Premier League, La Liga, Ligue 1, Serie A, Norska Eliteserien, Champions League, Europe League samt alla landskamper som ingår i större mästerskap.

Svenskafans om FSport:

”Bästa fantasyspelet någonsin!

Äntligen finns ett fantasyspel som har ALLT, utan att det är krångligt. Med 90% tillbaka i vinster till oss spelare samt poäng för i stort sett alla aktioner ute på planen är det ett av marknadens bästa och mest rättvisa spel, alla kategorier. Det krävs ingen enorm tid för att på ett enkelt sätt fightas om fina vinster. Ta hjälp av Calle Törnqvist, som varje vecka går igenom de hetaste spelpaketen på Svenskafans!”