FUJIFILM x Fotografiska

FUJIFILM x Fotografiska

Vi är glada att idag kunna presentera ett nytt samarbete med Fotografiska i Stockholm. FUJIFILM har arbetat med bild, film och fotografiska produkter i över 85 år och därför känns det naturligt för oss att finnas närvarande på Nordens största mötesplats för bild och fotografi. Dessutom har flera av Fujifilms ambassadörer en koppling till museet genom bl.a. Fotografiska Academy samt utställningar, där det gemensamma partnerskapet ger FUJIFILM möjlighet att komma ännu närmare våra kunder genom spännande event och aktiviteter.

Wonder Photo Shop

På Fotografiska i Stockholm finns nu en FUJIFILM Wonder Photo shop-avdelning där du kommer ha möjligheten till att testa och köpa många av våra populära instax-kameror, tillbehör och filmer.

Det kommer dessutom vara möjligt att köpa en unik instax square SQ6-kamera och SP-3 skrivare som är exklusivt designade för Fotografiska - dessa kommer att finnas i en begränsad upplaga.

Läs mer om samarbetet här: https://www.fotografiska.com/sto/fujifilm/