Pressmeddelande -

Vinterbröllop på Fulltofta slott med Björn Ranelid som vigselförrättare till förmån för Musikhjälpen

Bröllop med Björn Ranelid auktionerades ut av Lundaföretag. Till förmån för Musikhjälpen bidrog Fulltofta Slott Events AB (som också driver Hypoteket i Lund) & Euro Finans AB med ett vinterbröllop på exklusiva Fulltofta slott med Björn Ranelid som vigselförrättare. Hela bröllopet sponsras, till ett värde av 160 000:- och äger rum på Fulltofta slott nu på lördag den 16 november 2019.

Fulltofta slotts festsal (www.fulltoftaslott.se) är en känd bröllopsdestination i Skåne som erbjuder förstklassig mat, dryck och personlig service. ”När Musikhjälpen kom till vår hemstad Lund 2018 så kände vi på Euro Finans att vi ville bidra, säger Malin Andersson, marknadschef på Euro Finans. Sanna Jarlskog, VD, Fulltofta Slott Events AB, var inte svårövertalad. ”Jag tyckte det var en fantastisk idé och hade jag själv inte redan varit gift så hade just Björn Ranelid varit mitt förstahandsval som vigselförrättare. Hans ord blir poesi.”

• #mat
  • #slott