Garmin® presenterar tre nya färger på sin populära outdoorklocka Instinct®

Garmin® presenterar tre nya färger på sin populära outdoorklocka Instinct®

Garmin presenterar idag tre nya färger på sin senaste outdoorklocka Instinct. Instinct är byggd för att klara tuffa äventyr. Den har ett reptåligt glas, inbyggd 3-axlad kompass, barometrisk höjdmätare samt inbyggd pulsmätare. Den mäter alla dina aktiviteter och din stressnivå hela dagen och skulle du gå vilse hjälper TracBack-funktionen dig att navigera samma rutt tillbaka till start. GPS, GLONASS och Galileo ger tillsammans en bättre satellitmottagning än med enbart GPS. Och när du är redo för ett tufft träningspass är Instinct laddad med aktivitetsprofiler för bland annat löpning, cykling och simning.

Instinct har en batteritid på upp till 14 dagar i smartwatch-läge och en tydlig display som är lätt att läsa av, även i direkt solljus. Den lanserades i slutet på förra året i färgerna Graphite, Tundra och Flame Red, och nu finns den i tre nya färger till ett rekommenderat cirkapris på 3 299:-

Nya färger:

oSea Foam