Garmin lanserar idag ett tillskott till sin produktserie Garmin Drive™. Nya Garmin Drive™ 55 är framtagen för att förenkla din körupplevelse både under road trips och daglig pendling.

Nya användarvänliga Garmin®Drive är här

Med tydliga och enkla menyer, detaljerade kartor och talade anvisningar som är enkla att följa förenklar nya navigatorn Garmin Drive™ 55 varje road trip eller daglig pendling till jobbet. Denna enhet har en högupplöst 5.5” kant-till-kant display, kartuppdateringar, reseinformation som du har nytta av under dina utflykter och förarvarningar som främjar en säkrare körning. Dessutom kan du ta del av omdömen från TripAdvisor® och miljontals intressanta platser från Foursquare®. Drive™ 55 har inbyggt Wi-Fi® för enkla kart- och mjukvaruuppdateringar. Du kan också para ihop den med Garmin Drive™-appen på din kompatibla smartphone för att se väderinformation och trafik i realtid1.

Nya Garmin Drive 55 kommer att finnas tillgänglig under september till ett rekommenderat cirkapris på 2 149 kronor.

1För att kunna använda denna funktion behöver du hämta appen Garmin Drive till din kompatibla smartphone med Bluetooth och GPS (köps separat); se Garmin.com/driveapp för mer information. Garmin Drive 52 är endast kompatibel med appen Garmin SmartphoneLink, se www.garmin.com/spl