Foto: Geberit

Trenden att mixa och matcha flyttar in i badrummen

Trenden att mixa och matcha flyttar in i badrummen Att mixa och matcha färger och material i hemmet är mer populärt än någonsin. Vi ser det i köket och i vardagsrummet, och nu också i badrummen. Här tipsar Geberit på hur du kan gå tillväga.

Mixa material från moder natur
Sten, skiffer, trä och keramik. Vi fortsätter att välkomna naturen in i inredningsdesignen.

Djärva färgval och läckra pasteller
Efter ett decennium av vita väggar och badrum, får vi nu ser färg igen. Mörkblå väggar kombinerade med de nya Geberit iCon-möblerna i färgen lava, ger badrummet karaktär. Även mättade pasteller flyttar in i badrummet.

För högupplösta bilder, klicka här.

För ytterligare information vänligen kontakta:

Hanna Aronsson, Presskontakt Micael Bindefeld AB
hanna.aronsson@bindefeldab.se