GEP Communication Group förvärvar Stories Untold AB

GEP Communication Group AB (GEP) förvärvar design och produktionsbyrån Stories Untold AB. www.storiesuntold.se

- Stories Untold (liksom GEP) är ett av få bolag i branschen som fullt ut jobbar med inhouse design och egen produktion vilket kompletterar GEP´s befintliga affär på ett bra sätt säger Petrus Joona, VD på GEP Communication Group AB.

- Det känns spännande och inspirerande att komma till en större organisation med spetskompetens inom design, inköp, CSR m.m där vi kan utvecklas ytterligare säger Malin Böhmer VD på Stories Untold AB.

Den 14:e januari flyttar Stories Untold från nuvarande kontor på Kommendörsgatan till GEP´s huvudkontor på Warfvinges väg 30A i Stadshagen.

Frågor besvaras av:

Petrus Joona, VD GEP Communication Group AB

petrus.joona@gepcg.se

+46 70-719 59 70

• Företagsinformation

• Stockholm

Gep Communication Group AB (GEP), är Nordens ledande promotional agency inom premie-, produktkommunikation, merchandise och kampanjer. GEP designar, producerar och distribuerar sina varor nationellt och internationellt till några av Europas största och mest älskvärda varumärken. Bland kunderna finns Google, McDonald's, Carlsberg, Scania, Vitmain Well, AMEX, Sweco, ABSOLUT Vodka, UNIBET, Klarna, DHL, Samsung, IKEA, P&G för att nämna några. Huvudkontoret i Stockholm sysselsätter 35 personer och omsättningen för 2019 är ca 150 miljoner.