GI-boxen fortsätter att expandera – nu med hemleveranser till 102 svenska orter!

”Idag tar vi ett stort steg i GI-boxens historia, detta är vår största lansering någonsin”, säger GI-boxens grundare, kostexperten Ola Lauritzson som ligger bakom all mat som levereras till kunderna.

”Bara förra månaden öppnade vi 43 nya orter. Men vi får ständigt nya förfrågningar. Därför har vi arbetat hårt för att hitta lösningar för ännu fler orter för att möta efterfrågan”, säger Ola Lauritzson.

Hittills har närmare en miljon maträtter levererats till kunder runt Stockholm, Göteborg och Malmö och antalet växer stadigt. Eftersom GI-boxen nu kan erbjuda leveranser till 102 orter runt om i Sverige förväntas kurvan stiga ytterligare.

”Det som gör GI-boxen unikt är att maträtterna är näringsberäknade för att ge en bra balans mellan smak, kaloriinnehåll och mättnadskänsla. I snitt går våra kunder ner 4,5 kilo i vikt när de följt programmet i fyra veckor. Det ska vara så enkelt att det är omöjligt att misslyckas”, säger Ola Lauritzson om GI-boxen.

GI-boxens leveransorter (nya orter i fet stil)

Alvesta, Asarum, Bromölla, Borlänge, Bankeryd, Borensberg, Borås, Brämhult, Dalsjöfors, Degerfors, Enköping, Enstaberga, Finspång, Fristad, Fritsla, Frufällan, Färjestaden, Gävle, Göteborg, Habo, Halmstad, Huskvarna, Hammarö, Halmstad, Helsingborg, Holmsund, Hässleholm, Hökerum, Jönköping, Kallinge, Kalmar, Karlskoga, Karlstad, Karlshamn, Kinna, Kinnarumma, Kristianstad, Kimstad, Kolmården, Kumla, Kvissleby, Kristinehamn, Linköping, Lund, Linghem, Ljungby, Ljungbyholm, Ljungsbro, Lotorp, Mantorp, Mjölby, Motala, Malmö, Målsryd, Mörrum, Norrköping, Nyköping, Norrahammar, Nybro, Osby, Oxelösund, Ronneby, Röbäck, Sandared, Sjömarken, Skene, Skoghall, Sundsbruk, Staffanstorp, Stockholm, Sturefors, Stigtomta, Skärblacka, Svärtinge, Sparsör, Sundsvall, Sölvesborg, Söderköping, Skänninge, Skutskär, Timrå, Trosa, Taberg, Tenhult, Tyringe, Ulricehamn, Umeå, Uppsala, Varberg, Vagnhärad, Vadstena, Vikingstad, Vinslöv, Vreta Kloster, Västerås, Växjö, Åby, Åhus, Älmhult, Önnestad, Örebro.