Givarps på plats under Milan Design Week 8-13 april

Givarps ställer ut på La Pelota (Via Palermo 10) i Milano under Milan Design Week, 8-13 april som en del i den nya svenska satsningen Swedish Presence.

Detta är andra året Givarps visar upp sina möbler under Milan Design Week, som är den stora världsscenen för design. Förra årets deltagande under ”Swedish Design Goes Milan” gav mersmak och har skapat intressanta affärsmöjligheter och nya kontakter som man vill fortsätta att utveckla.

- ”Vi tycker det är viktigt, givande och framförallt fantastiskt roligt att vara med på den internationella arenan och visa upp våra möbler och träffa potentiella kunder” säger Sven Isaksson (en av de två bröder som driver Givarps).

- ”Det finns ett gediget intresse för våra produkter och lösningar där kunden tar aktiv del i design-arbetet genom att välja material och färger som passar bäst för dem” tillägger Johan Isaksson (ägare, bror och Givarps creative director).