Nils van der Poel

GKN Aerospace släpper ny brandingfilm med Nils van der Poel

GKN Aerospace nya brandingfilm är inspelad tillsammans med skridskoåkaren och VM-guldmedaljören Nils van der Poel. Nils dedikation och passion representerar företagets ambitioner och dedikation åt den gröna omställningen inom flygindustrin.

GKN Aerospace nya brandinginitiativ ”one common sky” symboliserar företagets långsiktiga arbete att utveckla och möjliggöra hållbart resande. Företaget har under många år varit dedikerade åt den gröna omställningen och fortsätter utveckla nya hållbarhetslösningar för nästkommande generationer.

Jag är oerhört stolt och smickrad att vara ansiktet utåt för GKN Aerospace. Det är ett företag som har både kompetensen och möjligheterna att påverka och utveckla hur vi runtom i världen kan flyga mer hållbart i framtiden. Företagets satsningar inom hållbarhet berör oss alla och jag är stolt att få representera den resan. Nils van der Poel, professionell skridskoåkare och VM-guldmedaljör

Nils van der Poel är en självklar ambassadör för oss som företag. Hans dedikation och passion till skridskoåkning har tagit honom till VM-guldmedaljör. Hans resa reflekterar våra ambitioner för framtiden och vi är oerhört glada att ha Nils som vår ambassadör. Han är en stolthet för GKN Aerospace i Trollhättan och alla våra medarbetare. Caroline Beaufoy, Kommunikationsansvarig, GKN Aerospace Sweden