GöteborgsLokaler söker VD

Se hela annonsen här.

Vi söker dig som vill vara med att utveckla och förvalta lokala torg och kommersiella lokaler i Göteborg. Uppdraget innebär en bred samverkan med både offentliga och privata aktörer såsom bostadsbolag, handel och näringsliv. Verksamheten är ett prioriterat insatsområde inom Framtidenkoncernen.

Vår nya VD har:

- erfarenhet av arbete med kommersiella lokaler och fastigheter

- arbetat med handel och hyresgäster som är konkurrensutsatta

- kunskap om och erfarenhet av fastighetsförvaltning

- högskoleutbildning inom teknik/ekonomi

Det är en fördel om VD har erfarenheter av den politiskaprocessen och beslutsfattande i en kommunal struktur.

Vår nya VD är:

- marknads-och utvecklingsinriktad samt affärsmässig

- en god kommunikatör som skapar engagemang och förtroende

- diplomatisk och prestigelös

- analytiker med god samarbetsförmåga

Frågor besvaras gärna av chefsrekryteringskonsult Eva Bergvall,Göteborgs Stad, 031-368 04 56. Skicka din ansökan eller intresseanmälan via mail till eva.bergvall@stadshuset.goteborg.se. Sista ansökningsdag är den 29 juni 2011. Läs mer om GöteborgsLokalerpå www.goteborgslokaler.se.

Göteborgs Stad eftersträvar att rekryteringen bidrar till en bättrespegling av befolkningsstrukturen i staden.