Vi söker en förvaltningsassistent för ett vikariat

Vi söker en förvaltningsassistent för ett vikariat

Vi söker en förvaltningsassistent för ett vikariat till vår avdelning Bolagsstöd. Bolagsstöd ansvarar för den gemensamma servicen i bolaget i form av receptionstjänst, växel, felanmälan, avtalshantering, arkivfrågor, diariet, dokumenthantering, inköp för kontoret med mera. Vikariatet sträcker sig från 11/1 2021 till 3/9 2021.

Vi erbjuder

Som förvaltningsassistent kommer du bland annat att ha följande arbetsuppgifter;

• Ta emot och lägga in felanmälan i vårt fastighetssystem Fastnet/PM7.
  • Utföra registreringar av hyresavtal i vårt fastighetssystem.
  • Utföra övriga registreringar i vårt fastighetssystem.
  • Vara ett administrativt stöd till fastighetsförvaltare genom att exempelvis förbereda nya hyresavtal, villkorsändringar eller avflyttningar.
  • Vara ett administrativt stöd till fastighetsförvaltarna vid trygghetsvandringar (planering, genomförande och uppföljning.)
  • Vara ett administrativt stöd för övriga delar av bolaget.
  • Vara ett stöd vid bolagets arbete med lediga lokaler, vilket kan innebära uppskyltning, visning med mera.
  • Utföra förekommande arbetsuppgifter i receptionen och övriga delar inom enheten bolagsstöd.
  • Övriga hyresgästkontakter via telefon.

Kvalifikationer och bakgrund

Du som söker tjänsten har;

• Eftergymnasial utbildning inom fastighetsförvaltning.
  • God vana vid Office 365 och SharePoint
  • Arbetslivserfarenhet från fastighetsbranschen.

Vi fäster stor vikt vid din personlighet och ditt engagemang. Du ska ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Vi söker dig som är utåtriktad, flexibel och kvalitetsmedveten. Tjänsten kräver att du kan arbeta självständigt, kan hantera flera uppgifter parallellt och att du har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Du har förmåga att samarbeta och kan arbeta utifrån en helhetssyn för GöteborgsLokaler och Göteborgs Stad. Som person är du lugn, noggrann, strukturerad och har intresse för att hjälpa andra och att ge en god service.

Ansökan

Urval och intervjuer sker löpande så skicka in ditt CV och personligt brev till info@goteborgslokaler.se

Sista ansökningsdag är 2020-12-04.

Har du frågor är du välkommen att kontakta Conny Hägglund på 0703–386224 eller Anders Rydholm (platsombud för Unionen) på 0706–649 110.

Omtanke, kompetens och kundfokus är viktiga drivkrafter för att utföra vårt uppdrag. I vårt arbete utgår vi ifrån vår värdegrund, läs mer om den och om oss på: www.goteborgslokaler.se

GöteborgsLokaler äger och förvaltar stadsdelstorg, butiks- och kontorslokaler i Göteborg. Målet är att skapa trivsamma, trygga och tillgängliga torg med ett utbud av det som göteborgaren behöver i sin vardag. På så sätt bidrar vi till att bygga en hållbar stad. I bolaget finns också Framtidens IT som ansvarar för drift och support för Göteborgs Stads bolag inom lokal- och bostadskoncernen.

GöteborgsLokaler är en del av Göteborgs Stad. #viärgöteborg

Till rekryterare och annonsörer: vi har redan aktivt valt vilka kanaler vi önskar annonsera denna tjänst.