INBJUDAN PRESSTRÄFF LAPLAND AUTUMN EXPERIENCE/HÖSTUPPLEVELSER

2 september är inte bara första dagen på älgjakten i Norra Sverige, det är även den dagen destinationerna South Lapland och Gold of Lapland bjuder in Dig till en pressträff i South Laplands lokaler i Stockholm.

Gold of Lapland presenterar ett helt nytt arrangemang:LAPLAND AUTUMN EXPERIENCE. Ett samlat utbud på upplevelser, aktiviteter och boenden i Lappland under september månad.Detta är den tid på året som många norrlänningarsjälva uppskattar mest. Det är då älgjakten börjar och laxen leker. Det är då man plockar bär och svamp som mest och det är då naturen är som vackrast i sprakande färger! Bättre än så här kan Lappland inte bli!

South Lapland presenterar det absolut senaste och hetaste av höstens och vinterns nya aktiviteter,nya driftansvariga, ägare, anläggningar.Du får även en tjuvtitt på den hittills okända saga nom: Joalin och Södra Lappland.Även dagsfärsk uppdatering av Succén på Pilgrimshotellet.Samt topp 5 anledningar till varför företag ida goch i framtiden väljer att lägga sina event och konferenser i tystnaden.Ta del av hösten och vinterns pressresor.

Dessutom vill vi bjuda er på lite SMAKPROV FRÅN LAPPLAND tillsammans med de norrlandssäkradesystrarna Brydling som bl.a. är kända från TV, kocklandslaget, White-guide krogen Marmite i Åre,Åhléns i Stockholm City m.m.

Öppet hus mellan kl. 11 och 15 i South Laplands lokaler på Grev Turegatan 10 i Stockholm.

Kontakt Gold of Lapland:
Eleonore Hedman, 070-252 73 60, eleonore@goldoflapland.com