Andelshus i skärgården!

- Unik möjlighet att skaffa ett andelshus drygt en timma ifrån Stockholm med den sörmländska skärgården in på knuten.

Nu har GoodLifeCondo nöjet lansera ett andelshusupplägg med låg initial insats för att fler ska ha möjligheten att skaffa sig ett fritidsboende med exklusiv standard på Lappetorp vid Havet allt på behagligt avstånd från Stockholm, Trosa och Skavsta.

I närheten av andelshuset finns massor att göra, den vackra skärgården ligger precis runt knuten, tennisbana, pooler, fiske, lekplats och boulebanor är andra exempel på aktiviteter att tillgå i husets omedelbara närhet. Gå in på www.goodlifecondo.se för fler exempel på aktiviteter

– Unna dig själv att umgås och slappna av på din lediga tid säger Anders Wollenius, GoodLifeCondo.

Att äga sitt fritidsboende i form av andelshus innebär att du som andelsägare inte behöver bekymra dig om skötsel och underhåll då det hanteras av den ekonomiska föreningen där alla andelsägare är medlemmar.

Som andelsägare i ett andelshus med GoodLifeCondo blir du medlem i den ekonomiska föreningen som äger fastigheten och får nyttjanderätten till 5 veckor per år. Drift, skötsel och underhåll sköts av en ekonomisk förening vilket underlättar för andelsägarna då de tillfullo kan fokusera på att nyttja sin andel. Andelshus erbjuder en utmärkt möjlighet att skaffa en plats för att skapa gemenskap och sammanhållning med sina barn och barnbarn respektive ta hand om sina far- och morföräldrar. Då varje andel inkluderar 5 veckors nyttjande finns stora möjligheter att disponera vissa veckor gemensamt med hela familjen medan de övriga kan fördelas mellan familjens olika delar. En möjlighet att sprida glädje till många!

För merinfo om upplägget, frågor eller kontakt:

Anders Wollenius

+46 70 794 89 28

anders@goodlifecondo.se

www.goodlifecondo.se

• Semester

• skärgård
  • sörmländska skärgården
  • delägarhus
  • andelshus
  • båtsmansvägen 21
  • fastigheter
  • fritidsboende
  • fritidshus
  • goodlifecondo
  • lappetorp vid havet
  • grönakusten

• Stockholm

GoodLifeCondo erbjuder andelshus med i exklusiva hus med hög standard på intressanta platser året runt till en rimlig kostnad, Våra hus är smakfullt möblerade med en skandinavisk touch, öppenhet, ljus som flödar samt håller en mycket hög standard.