Däckia Gävle är vinnare av Goodyears TruckForce Award för tredje kvartalet

Däckia Gävle är vinnare av Goodyears TruckForce Award för tredje kvartalet

• Utmärkelsen lyfter fram Goodyears serviceerbjudande i Europa
  • Däckia Gävle är en av fem vinnare i Europa som får utmärkelsen för tredje kvartalet

Goodyear är stolta över att få presentera vinnarna av TruckForce Service Awards för tredje kvartalet 2022. Utmärkelsen lyfter fram enastående servicekvalitet hos TruckForce-partners som är verksamma i Europa. Med över 2 000 partners i hela Europa återspeglar utmärkelsen det arbete som varje TruckForce-partner gör för att tillhandahålla service till kunder dygnet runt.

Vinnarna valdes ut från en nomineringslista med starka kandidater. Bedömnings-kriterierna inkluderar att uppvisa enastående kundsupport samtidigt som man använder Goodyears TruckForce-ekosystem, inklusive Goodyear-appar som eJob.

Däckia Gävle är en av fem vinnare

Medarbetarna på Däckia Gävle har en kundfokuserad mentalitet och strävar efter att leverera de bästa lösningarna och servicetjänsterna till slutkunder, vilket gör dem till en toppresterande serviceleverantör i Sverige. Teamet är öppna för att prova nya teknologier och lösningar, och de förstår vad som krävs för att verksamheten ska ligga i framkant och överträffa konkurrenterna. De har en väldigt hög andel jobb som hanteras via Goodyears eJob-app och de är villiga att göra det där lilla extra som säkerställer att varje kund blir nöjd.

”Grattis till alla våra vinnare för Q3 för deras fortlöpande stöd med att täcka hela Europa tillsammans med över 2 000 andra partners som går steget längre för att ge enastående service till våra kunder. Det här kvartalet har vi valt fem partners som visat upp framåttänkande, innovation och ett kompromisslöst engagemang för att betjäna kunderna. På Goodyears och alla TruckForce-kunders vägnar vill jag tacka våra partners för deras enastående laganda och engagemang”, säger Adam Stanton, European Network & Service Manager för Goodyear Commercial.

Här är vinnarna från det föregående kvartalet:

Däckia Gävle – Sverige
Blessing Automobile GmbH – Tyskland