Göta Energi och Ticketmaster  ger kunderna mer att jubla för

Göta Energi och Ticketmaster ger kunderna mer att jubla för

Göta Energi har under det senaste året startat ett flertal framgångsrika samarbeten. Nu lanserar man ytterligare ett samarbete, denna gång med Ticketmaster – Sveriges största marknadsplats för evenemang. Samarbetet innebär att nya kunder till Göta Energi får 500 kr att handla för hos Ticketmaster, när de tecknar ett förmånligt elavtal.

Målet är att Göta Energi och Ticketmaster tillsammans ska skapa ett konkret och lite annorlunda mervärde för kunden. Genom att erbjuda både ett förmånligt elavtal och en rabatt på evenemang som gör stor skillnad på biljettpriset, hoppas man på ännu nöjdare kunder.

”Att teckna elavtal i samarbete med våra partners har varit mycket uppskattat av våra kunder. Samarbetet med Ticketmaster ger oss ytterligare en möjlighet att ge våra kunder något extra utöver ett förmånligt elavtal. 500 kr rabatt på en entrébiljett till ett evenemang är både en riktigt bra rabatt och ett stort mervärde för kunden”. Säger Tommy Hjert, VD på Göta Energi.

Johan Lundgren, Marknadschef på Ticketmaster är lika entusiastisk över samarbetet. ”Detta är en bra möjlighet för oss att nå ut med våra fantastiska presentkort som kan användas till något av våra tusentals evenemang per år genom en intressant partner som Göta Energi. Och sedan få vara med och skapa ett starkt mervärde för Göta Energis blivande kunder är en stor bonus för oss”.

Samarbetet mellan Göta Energi och Ticketmaster startar den 14 november 2016 och gäller nya kunder hos Göta Energi. Göta Energi ger dessutom garantin 100 % Nöjd, ett löfte om att det ska vara billigt, enkelt och lite roligare att vara kund hos Göta Energi.

Göta Energi är ett Göteborgsbaserat elhandelsbolag som ägs av norska Hafslund ASA. Göta Energi utvecklar kreativa och starka erbjudanden som ligger rätt i tiden och som uppskattas av kunderna. Med konkurrenskraftiga priser och utmärkt service ger vi mer till våra kunder. Göta Energi är utmanaren som tänker bli Sveriges mest omtyckta elbolag.

Kontaktperson: VD Tommy Hjert, telefon 0703-44 61 16 eller 0303-38 30 50

Ticketmaster är med 11 miljoner förmedlade biljetter/år, 25 000 evenemang och 15 000 000 unika webbesökare, Sveriges och Nordens största marknadsplats för evenemang inom sport, kultur, musik & nöje.

www.ticketmaster.se

Kontaktperson: Johan Lundgren 08-6296982