Sveriges största digitala mötesmässa

Denna mässa är för dig som vill få inspiration, kunskap, nya tankar och idéer kring möten. Som besökare är vår ambition att du ska uppleva mässan som givande, trevlig och enkel att besöka.

Tre scener

Vi kommer ta tre scener som du kan besöka där en mängd olika livesändningar kommer äga rum. Genom att presentera programmet i god tid innan mässans start, möjliggör att du kan planera ditt besök. Mässan är öppen 9-16, men då detta är en virtuell mässa så behöver du inte vara där hela dagen utan du bestämmer själv när det passar bäst.

Du kommer lära känna mötesanläggningar, företag som arbetar med arbetsplatsen i fokus samt affärsresebyråer. På plats kommer du även få lyssna på föreläsare, utbildare, teknikleverantörer samt kunskapsföretag inom möten.

Som besökare på mässan så kommer du att komma in på mässgolvet och därifrån besöka utställarna i deras respektive montrar. Varje utställare kommer att få möjligheten att visa upp sitt företag antingen via livesändning, inspelade videor med demos eller med länkar i sin monter. Du som besökare kommer att kunna chatta direkt med utställaren eller träffa dem virtuellt i montern.

Se till att säkra din plats redan idag. Fri entré!

Varmt välkommen och jag hoppas vi ses den 26e maj.

Heléne Arvidsson, VD gr8 meetings