Säg hejdå till vinter-torra läppar!

Säg hejdå till vinter-torra läppar!

Nu lanseras snart ALL I AM Beauty's magiska Lipmask som är en dröm för dina läppar. Läppmasken bekämpar vinter-torrhet och lämnar läpparna återfuktade, silkeslena och glossiga. En pärla av fukt och lyx i varje applicering!

Lipmask är inte bara en givande behandling som ger en fyllig, lyxig och glansig finish; den fungerar också som en närande behandling för att vårda och återfukta dina läppar. Den är din bästa vän för återfuktade, mjuka och glansiga läppar, oavsett väder eller tid på dygnet. Använd den under dagen för att hålla läpparna silkeslena eller på natten för en intensiv återfuktning. Formulan, berikad med jojobaolja, ger omedelbart den mjukhet och fukt de längtat efter. Innehåller både Hyaluronsyra som tillför fukt samt en icke animalisk ingrediens som ersätter lanolin, som ger en behaglig och mjuk känsla på läpparna.

Pris: 299kr/12ml

Lanseras 25 januari på alliambeauty.com och NK, Lyko, Kicks & Wakakuu.

I december lanserades även ALL I AM Beauty's storsäljare Tinted Moisturizer med ett nytt utseende för att enklare urskilja de två olika nyanserna 01 och 02.