​Kärleken hyllas på Grand Hôtel

​Kärleken hyllas på Grand Hôtel

Den 14 februari hyllas kärlekshögtiden Alla hjärtans dag på Grand Hôtel och hotellet fylls med rosor, glädje och människor som älskar varandra.

Alla hjärtans dag kom till Sverige redan på 1960-talet efter växande kulturell påverkan från USA. Under 1990-talet tog firandet fart ordentligt och dagen fick även plats i den svenska högtidskalendern.

- Grand Hôtel är verkligen en fantastisk plats att fira den man älskar på. Alltifrån att ta en drink i Cadierbaren, koppla av i vårt fantastiska spa till en romantisk middag på Verandan med utsikt över slottet. Vi är väldigt glada att se att fler och fler väljer att fira dagen här hos oss, berättar Pia Djupmark VD Grand Hôtel.

I samband med Alla hjärtans dag erbjuder Grand Hôtel fantastiska priser för ett begränsat antal hotellrum. I paketen som gäller för två personer ingår frukost på Verandan och inträde till Grand Hôtel Nordic Spa & Fitness.