Efter en härlig sommar ser vi fram emot en härlig höst!

Det är inte vilken höst som helst, Greatness fyller 10 år och vi expanderar! Som vissa av er kanske redan har läst så har Greatness och Göteborgsbyrån Sjöbäck PR gått samman till Greatness. Det innebär inte bara att vi blir fler medarbetare, utan även fler och utökade kompetenser, samt större kapacitet. Vi breddar vårt erbjudande och finns nu äntligen både i Stockholm och Göteborg.

Greatness grundare Cecilia Wassaether intar en ny friare roll som rådgivare och styrelseordförande, och överlämnar VD-stolen till Magnus Sjöbäck. Magnus kommer med sitt gedigna renommé som entreprenör och journalist i grunden leda Greatness nya kapitel. Ni kommer till en början se förändringar både på webben och i form av en ny grafisk profil.

Hör gärna av dig till Magnus på magnus.sjoback@greatness.se så berättar han mer om vårt breddade erbjudande.

Hösten är också en tid för reflektion och vi blickar tillbaka på en otroligt lyckad Almedalsvecka där vi var involverade i ett flertal arrangemang. Inte helt otippat växer Almedalsveckan så det knakar, både med arrangemang och deltagare. En positiv trend är att näringslivets samhällsengagemang tar mer plats och blir allt mer synligt. Även ämnena klimat/miljö, integration/mångfald och digitalisering engagerade under veckan. En intressant utveckling som vi följer på nära håll.

Vi vill ta tillfället i akt och tacka våra kunder för förtroendet! Tack också till alla samarbetspartners och leverantörer! Tack våra Almedalsstipendiater Refugees Welcome Stockholm, för det fantastiska och viktiga arbete som ni gör!

Vi får heller inte glömma TEDxAlmedalen som vi är så otroligt stolta över, tack alla sponsorer och alla talare för att ni gav er vinkling på ”Power to the people – who are the people”. Vi har redan börjat spåna på nästa års tema, följ oss på Facebook TEDxAlmedalen för de senaste nyheterna.

Men tror nu inte att vi lagt Almedalen bakom oss, planeringen inför nästa års Almedalsvecka är redan igång. Kontakta Nanna på nanna.mannerfelt@greatness.se för mer information, tips och råd.

• refugees welcome stockholm
  • magnus sjöbäck