Exploration Challaege Visby Edition, under Almedalen

Vill ni skapa en minnesvärd stund att knyta an till under era äventyr i Almedalen? Då kan ni passa på att se Visby tillsammans på vårt sätt. Bjud in era kunder, kollegor och följarskaror för att starta eller avsluta dagen tillsammans med en Exploration Challenge Visby Edition.

Vi delar upp er i mindre grupper och förser er med en surfplatta som kommer att vara er guide till Visbys sevärdheter. Ni samlar poäng genom resans gång och väljer själva vad er tävling ska resultera i. För er som lyckas knipa ett subventionerat pass hos oss under Almedalsveckan så ingår aktiviteten i hyran och då återsamlas vi i vårt hus på St. Hansplan, mitt i Visby.

Ett 2,5 timmes pass kan med fördel delas upp i tex 30 minuters seminarium, 1,5 timmes aktivitet och 30 minuters avslutande seminarium.

För er som vill boka en aktivitet att arrangera i egen regi kontakta Alexis Bernekow som är ansvarig för Almedalsveckan hos oss.