Grön Telekom erbjuder nya kunder lägre månadsavgift.

I dagarna kom den första informationen om att Tele2 har höjt sin fasta avgift för fast hemtelefoni med 20 kronor. 2013 valde Telia att höja sina priser med 20 kronor och nu gör alltså Tele2 detsamma, anledningen till detta är mindre marginaler för hemtelefoni. På Grön Telekom så arbetar vi för att vara ett kostnadseffektivt företag med så små utgifter som möjligt för att kunna erbjuda billig telefoni till våra kunder.

Vi vet att många känner sig oroade över att priserna går upp och väljer därför i samband med det här att gå ut med en kampanj där alla som nytecknar ett abonnemang hos oss under december och januari får det låga priset 116 kronor i månaden jämfört med Telia (165 kronor) och Tele2 (159 kronor) för deras grundabonnemang. Självklart så kommer ni även ha samma eller lägre minutavgifter till både det fasta och mobila nätet i Sverige.

För att ta del av kampanjen så kontaktar ni vår kundtjänst via kundtjanst@grontelekom.se eller ring 0771-40 45 40, helgfria vardagar.

Grön Telekom hemsida

Grön Telekom facebook

Grön Telekom twitter

• Telekom

• grön telekom
  • 4g
  • hemtelefoni
  • klimatsmart
  • miljövänlig telefoni
  • mobiltelefoni
  • telefoni
  • tele2
  • telia

Grön Telekom är det miljövänliga telefonibolaget som planterar ett träd för varje kund och år. Grön Telekom är verksamt på den svenska marknaden inom fast hemtelefoni.