Pris till Gullbrannagården – Årets Campingföretagare!

SCR – svensk camping
13-04-11

Årets campingföretagare är Ewa och Magnus Bylander som driver Gullbrannagården i halländska Eldsberga för framgångsrikt ha utvecklat en enkel campingplats till en fullserviceanläggning.

Juryns motiveringar och kontaktuppgifter till pristagarna

Årets campingföretagare

Ewa och Magnus Bylander, Gullbrannagården i Eldsberga, Halland
ewa@gullbrannagarden.se, 0705 54 21 80 , 035-421 80

”Årets pristagare Ewa och Magnus Bylander från Gullbrannagården, i halländska Eldsberga, har jobbat med sin campingplats i över 25 år. De har lett utvecklingen från en enkel camping med sommarverksamhet till en fullserviceanläggning med boende, restaurang, butik, konferenser och aktiviteter som skapar reseanledningar året runt. Pristagarna har genom sitt personliga engagemang alltid skött campingen som sin egen, trots att de är där som anställda. Deras sätt att komplettera varandra och alltid ge det lilla extra är en viktig del i framgången. I pristagarna andas campingentreprenörens själ med mångsidighet, en fantastisk serviceanda samt viljan att våga utvecklas. Det är med glädje vi tilldelar 2013 års ”Mellan tummen och pekfingret” till Ewa och Magnus Bylander från Gullbrannagården.”

• camping
  • campingplats
  • campingpris

Gullbrannagården är en helårsöppen konferens-, kurs- och lägergård med fyrstjärnig camping.

Gården ligger i ett naturskönt område, nära havet, en mil söder om Halmstad. Vi erbjuder flera olika boenden såväl stugor som vandrarhem. Det finns 300 bäddar fördelade i stugor, rum och en lägergård. Vi har både små och stora samlingslokaler. Vår största samlingslokal, Skeppet, har plats för 1000 personer sittande.

Se mer info http://gullbrannagarden.se/

Ewa Bylander