GU Ventures bolag medverkar på Sedermeradagen Göteborg den 4 oktober 2019

GU Ventures bolag medverkar på Sedermeradagen Göteborg den 4 oktober 2019

På fredagen den 4 oktober 2019 arrangerar Sedermera Fondkommission Sedermeradagen på Elite Park Avenue Hotel i Göteborg som vi på GU Ventures vill tipsa er om. Här får du möjlighet att träffa några av Nordens mest lovande tillväxtbolag och flera av GU Ventures bolag är med på listan. Dessa bolag är Alzinova (Per Wester), GOKAP (Klementina Österberg), PExA (Erik Ekbo) och Toleranzia (Charlotte Fribert).

Dörrarna öppnas kl. 11:15 och dagen inleds med lunch. Första presentationen startar kl. 12:05. Under dagen kommer det bjudas på både mat och dryck samt möjlighet att mingla och nätverka med både bolag och investerare. Minnesmästaren Jonan von Essen, känd från TV4:s Talang 2018, kommer även att gästa. Dagen avslutas med after work på vår Börsbar.

Evenemanget är kostnadsfritt och allt är inkluderat. Dock finns endast ett fåtal platser kvar, så anmäl dig redan idag för att säkra en plats!

Anmäl dig HÄR

Evenemanget kommer även att livesändas på webben.

Följande bolag är klara för Sedermeradagen Göteborg:

Program för Sedermeradagen Göteborg

11:15 – 12:00 Lunch

12:00 – 12:05 Sedermera Fondkommission hälsar välkomna

12:05 – 12:30 2cureX AB

12:30 – 12:45 Acrinova AB (publ)

12:45 – 13:10 RhoVac AB

13:10 – 13:20 Minnesmästaren Jonas von Essen

13:20 – 13:30 Paus

13:30 – 13:55 PExA AB

13:55 – 14:10 Zoomability AB (publ)

14:10 – 14:35 Oncology Venture A/S