Medtech-företagare, vill du göra fler affärer?

Medtech-företagare, vill du göra fler affärer?

Driver du ett företag inom medicinteknik? Vill du sälja era produkter eller tjänster till vården och/eller medtech industrin? Vill du starta samarbete med några av Sveriges största vårdgivare och företag inom området? Ansök till @IgniteSweden för att få pitcha ert erbjudande till dessa potentiella kunder och partners.

@IgniteSweden söker nu företag som vill göra affärer och samarbeta med några av Sveriges största vårdgivare och företag inom det medicintekniska området.

ANSÖK IDAG: https://www.ignitesweden.org/startups/

Ignite är ett nationellt projekt som stöds av ett antal inkubatorer och av VINNOVA. Projektet syftar till att svenska småföretag ska få marknadsvalidera, starta samarbete eller sälja sina idéer/produkter/tjänster till storbolag och större organisationer.

De stora bolagen och organisationerna har gjort en intern analys och söker nu hitta innovationer som kan möta de identifierade behoven. De är väldigt intresserade av nya innovativa lösningar och har som ambition att samarbeta med fler små företag. Det kan handla om allt från att köpa in en produkt som kompletterar deras eget sortiment till att bistå med resurser och personal som kan hjälpa det mindre företaget utvecklas.

Processen är enkel: ett antal storbolag har redan anmält sitt intresse och förmedlat sina behov till oss i Ignite-nätverket. Nu är målet att matcha deras behov med relevanta innovativa företag. Kan detta vara något för just er?

Anmäl ert intresse senast den 3 oktober i länken nedan, där ni också finner mer information:

Vi som är med och har kraftsamtal inom initiativet är inkubatorer och Science Parks från Umeå i norr till Malmö i söder såsom Sting, Smile Incubator, Umeå Biotech Incubator, Uminova Innovation, GU Ventures, samt Minc.

Vid frågor kontakta, vänligen kontakta:

Elisabeth Gustafsson, GU Ventures
Email: elisabeth.gustafsson@ventures.gu.se