Skaffa dig en Executive MBA-utbildning vid Handels i Göteborg!

Skaffa dig en Executive MBA-utbildning vid Handels i Göteborg!

Vill du anta nya utmaningar och ta nästa steg i din karriär? Vill du studera tillsammans med andra beslutsfattare och få tillgång till ett värdefullt nätverk?

Executive MBA-programmet som erbjuds vid Handelshögskolan vid Göteborgs universitet är utformat för att passa chefer med krävande roller mitt i karriären.

Läs mer och ansök HÄR!

Professor Jessica Bagger (föreläsare på Human Resource Management):

“Deltagarna jag träffar på programmet är engagerade, nyfikna och bra på att samarbeta. De ställer ofta intressanta frågor och skapar givande konversationer. Jag har undervisat på Executive MBA-programmet sedan 2015 och det är alltid lika kul! Att föreläsa på programmet är en höjdpunkt för mig”.

Matti Ahlqvist, Site Director Gothenburg, AstraZeneca:

“Eftersom det du lär dig direkt kan appliceras i ditt dagliga arbete har programmet varit ovärderligt för mig i min roll som Site Director”.

Handelshögskolan vid Göteborgs universitet är ackrediterat med inte mindre än de tre mest prestigefulla internationella ackrediteringsorganen för "business schools": EQUIS första gången i 2004, AMBA första gången i 2013 och AACSB första gången i 2016. Handelshögskolan i Göteborg och dess executive utbildningsprogram är således den enda svenska med Triple Crown status - läs mer här: https://en.wikipedia.org/wiki/Triple_accreditation.

Om smittskyddsskäl kräver det, börjar årets program online. Alla våra pågående program ges redan online. Nästa program börjar den 7 oktober, 2021.

...................................................................

Om GU Executive Education AB

GU Executive Education AB, ett helägt dotterbolag i GU Ventures gruppen, förmedlar executive utbildningar från Handelshögskolan vid Göteborgs universitet, som levererar Sveriges enda trippel-ackrediterade Executive MBA-program, samt skräddarsydda utbildningar för internationellt inriktade företag på den nordiska marknaden. Utbildningarna levereras i bl a USA, Indien, Singapore, Hong Kong, Kina och Sydkorea. Genom att kombinera akademisk tyngd med praktisk relevans utvecklas kundernas nyckelmedarbetare. Läs mer på: https://www.guexed.com.

GU Ventures bygger företag av banbrytande idéer som kan forma en bättre morgondag och är topprankad av UBI Global Index som en av världens 20 ledande universitetsdrivna inkubatorer. Vi finansierar och utvecklar nya innovativa affärsidéer med kopplingar till Göteborgs universitet, som är ett av norra Europas största universitet. Vårt uppdrag är att kommersialisera dessa innovationer, så att det leder till användning av forskning, utbildning och kompetens, förnyelse av näringslivet, skapande av jobb och hållbar tillväxt. Vårt passionerade team av företagsbyggare, finansexperter, IP och juridisk talang supporterar dedikerat våra företag och säkerställer deras framgång. Sedan startpunkten 1995 har GU Ventures utvecklat över 200 nya affärsidéer, varav 130 bedriver verksamhet idag och varav 14 är listade. Vår portfölj består av 70 innehav och ett antal projekt. I den senaste undersökningen matchar 87% av företagen de globala hållbarhetsmål som ställts av FN. GU Ventures ägs helt av den svenska staten och förvaltas av Göteborgs universitet. Läs gärna mer på: www.guventures.com.