Gymleco öppnar dörrarna 7 juli för utförsäljning av gymutrustning

Gymleco öppnar dörrarna 7 juli för utförsäljning av gymutrustning

Eskilstuna, 28e juni – Gymleco tillkännager en spännande nyhet för alla som är intresserade av träning och hälsa. "Vi är glada att meddela att vi kommer att hålla en stor utförsäljning av begagnad och ny gymutrustning i vårt nya lager i Eskilstuna den 7e juli 2023 mellan kl. 09.00 och 13.00" berättar Marknadsansvariga Linda Sotkasiira.

Under lagerförsäljningen så kommer det att säljas varuprover, begagnad gymutrustning, demoprodukter och träningsutrustning från Gymlecos utgående sortiment. Alla produkter är i bra kvalitet för ett bra pris. Oavsett om du tränar på ett hemmagym eller driver ett professionellt gym kommer du att hitta fantastiska erbjudanden.

"Vi har ett varierat utbud av gymutrustning på rea, inklusive skivstänger, viktskivor, hantlar, kettlebells, träningsbänkar, slam balls, träningstillbehör och mycket mer. Den billiga begagnade gymutrustningen och den nedsatta nya gymutrustningen är i gott skick och hög kvalité för att hjälpa dig att nå dina träningsmål.

Det är viktigt att notera att antalet träningsredskap är begränsat, och försäljningen kommer att ske enligt principen "först till kvarn". Vi rekommenderar att du kommer i god tid för att säkra den billiga träningsutrustningen du är intresserad av" berättar Linda vidare.

Utförsäljningen kommer att äga rum på Gymlecos egendesignade lager på Klargöringsvägen 4 i Eskilstuna logistikpark som stod klart i slutet på förra året.

"Vårt lager har bekväm tillgång och gott om parkeringsplatser för att underlätta din shoppingupplevelse. Om du är intresserad av våra gymmaskiner kan du dessutom testa ett flertal av dem i vårt stora showroom.

Vi ser fram emot att välkomna dig till vår utförsäljning och ge dig möjligheten att göra fantastiska fynd. Missa inte chansen att förnya ditt profesionella gym eller ta med billig kvalitetsutrustning till ditt gym hemma" säger Linda.

För ytterligare information vänligen kontakta Gymleco på:
Telefonnummer: 08-500 052 08
E-post: info@gymleco.se

Om Gymleco: Gymleco är en ledande tillverkare och leverantör av gymutrustning av hög kvalitet. Med deras expertis och fokus på effektiv och säker träning strävar de efter att erbjuda innovativa träningsredskap som hjälper deras kunder att uppnå sina träningsmål. För mer information om Gymleco och deras gymutrustning, besök deras webbplats på www.gymleco.com/sv/.

Regioner