Gymleco visar upp innovativa gymmaskiner under FIBO 2024

Gymleco visar upp innovativa gymmaskiner under FIBO 2024

Gymleco ställde ut både produktnyheter och uppdaterade storsäljare på FIBO 2024. Bland annat visades 017 D.Y. Row för första gången och nya grepp på storfavoriten 321 Sittande Bred Bröstpress. Gymleco demonstrerade även den nya 027 Decline Chest Press och den uppdaterade 255 Triceps/Biceps-maskinen i den 248 kvadratmeter stora montern. Mer än 30 maskiner visades upp och distributörer och kunder från hela världen besökte Gymleco under de fyra dagarna i Köln.

"Vi är otroligt glada över mottagandet på FIBO 2024", säger Linda Sotkasiira, Marknadschef på Gymleco. "Responsen var fantastisk. Både på gymmaskinerna och Gymleco som varumärke. Vi har kunnat skapa en stark Gymleco-familj tillsammans och den fortsätter att växa för varje år. Gymleco kommer tillbaka nästa år så håll utkik efter mer banbrytande innovationer på FIBO 2025!"

Gymlecos monter under FIBO 2024 var 248 kvadratmeter stor och innehöll över 30 gymmaskiner

Några maskiner som visades var från vänster 017 D.Y. Row, 255 Biceps/Triceps och 321 Sittande Bred Bröstpress.

Gymleco familjen som deltog under FIBO 2024 med Gymlecos VD Monica Sotkasiira längst fram till vänster, Gymlecos Marknadschef Linda Sotkasiira längst bak til höger och Gymlecos grundare Kari Jernvall andra från höger.

För mer information, besök www.gymleco.se eller följ Gymleco på Instagram @gymleco och @gymleco_sverige.