H1s presentation på Connect23 – ”Ökad kundnöjdhet med ISO 18295!”

H1s presentation på Connect23 – ”Ökad kundnöjdhet med ISO 18295!”

I slutet av april presenterade H1s CIO Magnus Larsson och COO Marie Kågeman H1s arbete med ISO 18295 – och hur det kan gynna både våra kunder och branschen i stort. Och nedan kan du ta del av en sammanfattning från presentationen som hölls på Connect23!

Vad tror du behövs för att skapa kundservice i världsklass?

För att skapa världens bästa kundservice tror vi att det krävs:

• Ordning och reda
  • Systematik
  • Uppföljning

Och alla dessa punkter hjälper ISO 18295 till med! ISO 18295 är nämligen en standard med tydliga nyckeltal och KPI:er - allt för att arbeta på bäst och smidigast sätt.

Fördelarna med ISO 18295 är:

• Tydliga mätetal för företagsutveckling
  • En ordnad upphandling, vilket resulterar i ökad kundnöjdhet
  • Smidig leverans utan missförstånd
  • Och allt detta skapar större utrymme för mer kundfokus

ISO 18295 - för en bättre kundresa.

Hör av dig till oss om du vill veta mer om vårt arbete med ISO 18295 eller besök vår hemsida!