Svarsservice för Brandt Bil

Svarsservice för Brandt Bil

Brandt Bil är en koncern med tre verksamhetsbolag inom försäljning av tunga och lätta fordon, service, butik och drivmedel. Företaget startades redan 1929 och drivs idag av fjärde generationen Brandt tillsammans med ca 500 medarbetare. Genom dotterbolag är Brandt Bil auktoriserade återförsäljare för Volvo Cars, Renault, Dacia, Ford, Mazda samt Volvo Lastvagnar och Bussar. Med verksamhet i 22 anläggningar på 18 orter är Brandt Bil en av Västsveriges största aktörer för nya och begagnade personbilar, transportbilar och lastvagnar.

För att ge Brandts kund en möjlighet att få sitt ärende löst snabbt i ett och samma samtal, så kallad FCR (First Call Resolution), erbjuder H1 en central helhetslösning som består av svarsservice med integrerade tjänster för att direkt ta fram och skicka offerter/prisuppgifter, boka service, tillhandahålla information om tillbehör, anläggningar och övrig kundservice.

Ida Bäckström

Presskontakt Marknads- och Kommunikationsansvarig +46 (0) 704 58 44 81

Outsourcad kundservice som skapar mervärde - för kund och slutkund.

H1 Communication levererar högkvalitativa outsourcingtjänster av kundservice, support och svarsservice på över 30 europeiska språk till företag i olika branscher.

Med sitt Nordiska perspektiv har H1 fem kontor placerade i Sverige och Norge, samt ett remote-team. I och med Responda Groups förvärv våren 2023 ingår H1 i en grupp med över 500 anställda som har 10 miljoner kundkontakter per år. Båda organisationerna lägger stor vikt i att leverera värdeskapande kundupplevelser där kund och slutkund alltid ligger i fokus.

På H1 Communication värderas personalen högt och kundresan ligger alltid i fokus – med en tro på att medarbetare som mår bra presterar bättre och skapar en hållbar organisation långsiktigt. Gemon flera ISO-certifieringar kan H1 säkerställa en högkvalitativ leverans på sina tjänster utefter ett standardiserat arbetssätt.

H1 Communication är en kvalitetscertifierad kundservice som skapar mervärde, för kund och slutkund – dygnet runt, året om.

H1
Öneslingan 7