H1 + Lynes = En komplett växel och svarsservice

H1 + Lynes = En komplett växel och svarsservice

Innovatörerna för telefonväxel - Lynes- i samarbete med H1!

Med fokus på smidiga funktioner inom telefonväxel har Lynes utvecklat smarta lösningar för företagstelefoni. Företaget grundades för tio år sedan och har utvecklat funktioner så som konferenshantering, diktering, växelfunktioner och samtalsinspelning – vilket bara är ett axplock av alla de tjänster som företaget erbjuder idag.

Lynes är en svensk operatör med fem kontor i Sverige och även ett i Kroatien. Lynes vision består av att effektivisera sättet företag kommunicerar både internt och externt genom att minimera antalet program och applikationer som brukas för kommunikation. Lynes samlar kommunikationskanaler för att skapa en mer effektiv vardag och ett smidigare sätt att kommunicera.

“Vårt samarbete med H1 ligger helt i linje med vårt erbjudande, vi ser framemot att kunna erbjuda våra kunder grym och personlig svarsservice" Burhan Kesapli CMO på Lynes Technologies

Som samarbetsplattform och telefonväxel ligger Lynes i framkant i branschen med sina innovativa lösningar. Med samarbetet erbjuds våra svarservicetjänster till de kunder hos Lynes som köper deras växellösning. Derasexpertis inom växeltelefoni tillsammans med H1s svarservicetjänster skapar en komplett helhetslösning för svarstjänst.

Vi ser till att alla era samtal blir besvarade med erfarna telefonister som ger era kunder bästa tänkbara service, dygnet runt. Vår svarservice är den kompletta och personliga växeltjänsten - inga missade samtal, inga förlorade affärer

“Jag ser fram emot att vara med och utveckla detta samarbete mellan Lynes och H1 samt kunna erbjuda Lynes kunder en professionell och personlig svarsservice.” Gunilla Nissi, Produktionsledare på H1

För att veta mer om vad H1 och Lynes kan erbjuda, hör av er till Mona Silfver - VD på H1, eller till Burhan Kesapli - CMO på Lynes

Mona Silfver: mona.silfver@h1.se

Burhan Kesapli: burhan.kesapli@lynes.io

Kategorier

H1 Communication är ett nordiskt BPO-företag med europeiska samarbetspartners som erbjuder outsourcing av kundservice, teknisk support, PKI-tjänster och svarsservice. H1 ger dina kunder ledande kundupplevelser genom fokus på kvalitet, informationssäkerhet och medarbetarvarumärket (HAPPY-filosofin). Som Nordens största delägarledda branschaktör bygger H1 kundnära samarbeten med stort engagemang och kontinuitet i alla lägen. H1 är ISO 9001/14001/27001 certifierad och med enheter runt om i Norden erbjuds alla tjänster på samtliga nordiska språk dygnet runt, året om

Ida Bäckström

Presskontakt Marknads- och Kommunikationsansvarig +46 (0) 704 58 44 81

Outsourcad kundservice som skapar mervärde - för kund och slutkund.

H1 Communication levererar högkvalitativa outsourcingtjänster av kundservice, support och svarsservice på över 30 europeiska språk till företag i olika branscher.

Med sitt Nordiska perspektiv har H1 fem kontor placerade i Sverige och Norge, samt ett remote-team. I och med Responda Groups förvärv våren 2023 ingår H1 i en grupp med över 500 anställda som har 10 miljoner kundkontakter per år. Båda organisationerna lägger stor vikt i att leverera värdeskapande kundupplevelser där kund och slutkund alltid ligger i fokus.

På H1 Communication värderas personalen högt och kundresan ligger alltid i fokus – med en tro på att medarbetare som mår bra presterar bättre och skapar en hållbar organisation långsiktigt. Gemon flera ISO-certifieringar kan H1 säkerställa en högkvalitativ leverans på sina tjänster utefter ett standardiserat arbetssätt.

H1 Communication är en kvalitetscertifierad kundservice som skapar mervärde, för kund och slutkund – dygnet runt, året om.

H1
Öneslingan 7