H1 välkomnar Linus Hedén som ny Sales & Marketing Manager

H1 välkomnar Linus Hedén som ny Sales & Marketing Manager

H1 är inne i en expansiv fas med en tydlig tillväxtstrategi. Med rekordåret 2021 bakom oss börjar vi 2022 med att etablera ett affärsutvecklingskontor i Stockholm och med det välkomna Linus Hedén som ny Sales & Marketing Manager. Linus huvuduppdrag blir att leda affärsutvecklingsarbetet mot nya uppdragsgivare.

-Vi ser verkligen fram emot att ha Linus i laget. Vi är övertygade om att Linus breda erfarenhet i branschen kommer göra oss bättre och han blir en viktig nyckel i vår fortsatta tillväxtstrategi. Varmt välkommen Linus säger Mona Silfver COO H1

Linus tar med sig en lång och bred erfarenhet från media- och logistikbranschen, framför allt inom marknad, försäljning och kundlösningar inom både system och service. Linus har hos flertalet företag ansvarat för kundservice, både in-house och outsourcing, där Linus breda erfarenhet av uppdragsgivarens perspektiv i en outsourcing kommer att ytterligare stärka oss och våra kundrelationer.

-Det skall bli väldigt spännande att vara med på H1:s tillväxtresa och tillsammans med alla kollegor se till att leverera en kundservice i världsklass säger Linus

H1 Communication är ett nordiskt BPO-företag med europeiska samarbetspartners som erbjuder outsourcing av kundservice, teknisk support, PKI-tjänster och svarsservice. H1 ger dina kunder ledande kundupplevelser genom fokus på kvalitet, informationssäkerhet och medarbetarvarumärket (HAPPY-filosofin). Som Nordens största delägarledda branschaktör bygger H1 kundnära samarbeten med stort engagemang och kontinuitet i alla lägen. H1 är ISO 9001/14001/27001 certifierad och med enheter runt om i Norden erbjuds alla tjänster på samtliga nordiska språk dygnet runt, året om

Ida Bäckström

Presskontakt Marknads- och Kommunikationsansvarig +46 (0) 704 58 44 81

Outsourcad kundservice som skapar mervärde - för kund och slutkund.

H1 Communication levererar högkvalitativa outsourcingtjänster av kundservice, support och svarsservice på över 30 europeiska språk till företag i olika branscher.

Med sitt Nordiska perspektiv har H1 fem kontor placerade i Sverige och Norge, samt ett remote-team. I och med Responda Groups förvärv våren 2023 ingår H1 i en grupp med över 500 anställda som har 10 miljoner kundkontakter per år. Båda organisationerna lägger stor vikt i att leverera värdeskapande kundupplevelser där kund och slutkund alltid ligger i fokus.

På H1 Communication värderas personalen högt och kundresan ligger alltid i fokus – med en tro på att medarbetare som mår bra presterar bättre och skapar en hållbar organisation långsiktigt. Gemon flera ISO-certifieringar kan H1 säkerställa en högkvalitativ leverans på sina tjänster utefter ett standardiserat arbetssätt.

H1 Communication är en kvalitetscertifierad kundservice som skapar mervärde, för kund och slutkund – dygnet runt, året om.

H1
Öneslingan 7