Marknadsmeddelande 46/15 – H1 Communication AB flyttas till Observationslistan

Med hänsyn till dagens pressmeddelande från Panoster Investment AB, där det framgår att Panoster lägger ett kontantbud om 3,00 kr per aktie, flyttas handeln med bolagets aktie (H1 B) tillsvidare till AktieTorgets observationslista.

Information om aktien:

Kortnamn: H1 B
ISIN-kod: SE0002381558
Orderbook ID: 56232
Org.nr: 556730-0610

Stockholm den 10 mars 2015

För mer information, vänligen kontakta AktieTorget på telefon 08-545 03 800 eller via
e-post marknadsmeddelanden@aktietorget.se

Kategorier

H1 Communication AB är en aktör med ett nordiskt perspektiv som är verksam inom CRM-området. H1 har 300 anställda i länderna Sverige, Norge och Estland och hanterar över 5 miljoner kundkontakter per år för sina uppdragsgivare i både offentlig och privat sektor. H1 erbjuder tjänster inom Försäljning & Retention, Kundservice, Teknisk support samt Växel. H1 har ambitionen att vara den ledande aktören i norden inom Contact Center branschen, detta genom sin egen filosofi, unika metodik samt teknik som alltid ligger i framkant. H1 aktien är listad och handlas på Aktietorget. Mer information på www.h1.se. Telefon 0771-24 25 26 Kontor: Östersund (HK), Helsingborg, Stockholm, Bollnäs samt Tallinn (Est) och Halden (No).

Linus Hedén

Presskontakt Pressansvarig +4670 328 94 85

Nordiskt BPO för outsourcing av kundservice, teknisk support och svarsservice

H1 Communication är ett nordiskt BPO-företag med europeiska samarbetspartners som erbjuder outsourcing av kundservice, teknisk support, PKI-tjänster och svarsservice. H1 ger dina kunder ledande kundupplevelser genom fokus på kvalitet, informationssäkerhet och medarbetarvarumärket (HAPPY-filosofin). Som Nordens största delägarledda branschaktör bygger H1 kundnära samarbeten med stort engagemang och kontinuitet i alla lägen. H1 är ISO 9001/14001/27001 certifierad och med enheter runt om i Norden erbjuds alla tjänster på samtliga nordiska språk dygnet runt, året om