En hållbar röst i Almedalen!

Under Almedalsveckan är flera nyckelpersoner från Hållbar E-handel på plats. Kontakta oss gärna för deltagande i seminarier, paneler och diskussioner om e-handel och hållbarhet. Vi ses vecka 27!

PATRIK REES

Styrelseordförande Hållbar e-handel och entreprenör

Patrik diskuterar gärna hållbarhet, entreprenörskap, digital transformation, e-handel, transporter, returer och hur e-handeln kan leda handelns hållbara transformation. Patrik Rees är en av Sveriges främsta e-handlare. Efter att ha byggt upp Bygghemma är Patrik idag investerare och involverad i en rad framgångsrika e-handelsbolag.

MIKAEL LINDAHL

Vice ordförande Hållbar e-handel och VD på Pricerunner

Mikael diskuterar gärna hållbar e-handel, handelns digitalisering, den nya lagen kring marknadsföring av prissänkning, prissättningsstrategier och plattformarnas ansvar. Mikael Lindal arbetar som VD på pris- och produktjämförelsesajten Pricerunner.

SANDRA GADD

Styrelseledamot Hållbar e-handel och CFO på Boozt

Diskuterar gärna e-handelns utveckling, e-handelns returer, luft i paketen och hållbar e-handel. Sandra arbetar som CFO på e-handelsföretaget Boozt.

EVELINA GALLI

Konsument och teknikexpert på Pricerunner

Evelina diskuterar gärna hållbar e-handel och är flitig talesperson med erfarenhet från Youtube, poddar och stående programpunkten tech-torsdag på TV4. Evelina deltar, engagerar och entusiasmerar alltid sin publik kring områdena hållbar konsumtion, e-handelstrender, branschutmaningar och produktnyheter.

JONAS ARNBERG

Styrelseledamot Hållbar e-handel och detaljhandelsexpert

Jonas diskuterar gärna handelns digitala transformation, framtidens handel, hållbar e-handel och hur e-handeln kan möjliggöra en mer hållbar handel och stad. Jonas Arnberg är detaljhandelsexpert och driver bland annat Detaljhandelspodden och retail tech-bolaget Shopadviser.

HÅLLBAR E-HANDEL

Hållbar E-handel förenar 150 e-handelsföretag i syfte att hitta lösningar för en hållbar e-handel. Tillsammans med våra medlemmars engagemang och olika arbetsgrupper arbetar vi för en hållbar e-handel.www.hallbarehandel.org

Kontakt:

Jonas Arnberg

jonas@hallbarehandel.org

• hållbarhet
  • e-handel
  • hållbar e-handel
  • hållbar ehandel
  • ehandel

Branschinitiativet Hållbar E-handel har startats därför att e-handel är det hållbara alternativet.

Jonas Arnberg

Presskontakt Ledamot Hållbar E-handel Projektledare 0725718575