Gå direkt till innehåll

Rusta dig inför höstens utomhusmatlagning

Hösten är en härlig tid för matlagning utomhus. Med ett stekhällsset från Muurikka är du alltid redo och har de bästa förutsättningarna för att lyckas med pannkakor, wok, paella eller vad du vill bjuda på. Våra stekhällsset finns i flera olika storlekar och gör det enkelt att laga god mat till många, likväl som till några få.

Nu finns alla Muurikkas produkter tillgängliga genom e-handel på muurikka.se Där finns också recept som inspirerar och passar för alla smaker. Muurikka är ett varumärke som ingår i Habo Gruppen.

Åsa Karlsson

Presskontakt Head of Communications 036-484 27
Lena Andersson

Presskontakt Project Manager Communications 036-484 16

Vardagsdetaljer

Vi är Habo. Företaget från orten med samma namn. Smidesverkstaden som utvecklats till ett av Nordens ledande företag inom funktionella beslag och inredningsdetaljer. Med 100 år av erfarenhet fortsätter vi att utveckla med känsla för design och omsorg om detaljer.

Habo Gruppen
Mogölsvägen 6