DET FINNS INGET DÅLIGT VÄDER – BARA DÅLIGT WI-FI
Under oktober månad kommer vandrare längs Kungsleden att kunna koppla upp sig mot Haglöfs Weather-fi - ett Wi-Fi som bara fungerar när det regnar. Med initiativet hoppas Haglöfs få fler människor att ge sig ut, oavsett väder.