Ny marknadsansvarig för EVD

Vi välkomnar Therése Wallentin som marknadsansvarig till EVD. Med Therése på plats stärker vi vår marknadsavdelning främst för vår grossistverksamhet EVD.

Med Therése's tidigare erfarenheter av att arbeta med både traditionell och digital marknadsföring inom retail och detaljhandel ser vi att hon med sin erfarenhet kommer bli ett positivt tillskott i vår verksamhet. Hennes främsta uppdrag kommer vara att stärka funktionen marknad för EVD - vår grossistverksamhet till återförsäljare. Men kommer också innebära en del övergripande digital marknadsföring för båda bolagen.

“Jag har arbetat med marknadsföring, både B2B och B2C inom bland annat skönhetsbranschen och hälsobranschen. Utöver min erfarenhet som digital marknadsförare är jag också utbildad yogalärare och hälsocoach. Och jag ser fram emot att få kombinera mina erfarenheter och kompetenser inom marknadsföring med mitt intresse för välmående, träning och hälsa. Jag ser fram emot att genom effektiv och målgruppsanpassad marknadsföring både stärka varumärket, men också driva försäljning tillsammans med mina kollegor.” - Therése Wallentin

Therése Wallentin startade sitt uppdrag den 10 januari 2022.