Aimo och Happygolfer.se löser transportfrågan för golfare

Aimo och Happygolfer.se löser transportfrågan för golfare

Happygolfer.se har tidigare utbildat tusentals golfare till att ta grönt kort. Nu vill man ta hand om golfarna en längre tid då man upptäckt att nästan hälften slutat efter 2 år. Vi har som vision att aktivera golfarna till mer golf och en stor tröskel har varit just transporten till och från golfbanan.

Med Happy Golfers Active medlemskap på 79kr per månad kommer det initialt ingå en transport till och från golfbanan genom 300 credits (motsvarande 300 kr) på aimo varje månad under hela golfsäsongen. Dessutom får alla de som passar på att sätta bilen på laddning vid laddstationerna på Drottningholm och Arninge en extra bonus

En fantastisk deal både för golfarna och miljön säger Josephine Adorelle, General Manager på Aimo.

Att vi nu kan erbjuda Sveriges billigaste medlemskap på 289kr per år, digital och sedan 79kr per månad för träningsportalen där också en prisvärd transport till och från golfbanan ingår känns fantastiskt för golfarna kommenterar Mattias Bohlin på Happy Golfer. Det tillsammans med att vi nu har gjort det enklare för nybörjare att ta sig ut på banan genom de kan ta grönt kort via en onlinekurs gör att vi sänker trösklarna för framförallt unga att ta sig ut på banorna. Just nu finns bara aimo I Stockholmsområdet men förhoppningen är att när Aimo rullar ut I andra städer I Sverige vi även skall kunna erbjuda samma sak även där.

Ämnen

Happygolfer.se är en medlemsklubb med moderna och smarta medlemskap och träningsprogram. HappyGolfer grundades 2013 och utbildar tusentals nya golfare varje säsong. Vår vision är att få Golfen att växa genom att göra den mer inkluderande och engagerande genom smarta lösningar både för golfklubbar och konsumenter.

Mattias Bohlin

Presskontakt VD
Simon Persson

Presskontakt Styrelseordförande

Sveriges snabbast växande golfklubb

Happy Golfer är en medlemsklubb med moderna och smarta medlemskap och träningsprogram. HappyGolfer grundades 2015 och utbildar tusentals nya golfare varje säsong. Vår mission är att förnya och växa golfen i Sverige.

Happy Golfer AB
Storgatan 23C