Medlemsklubben Happy Golfer tar över 27-hålsanläggning i Stockholm

Medlemsklubben Happy Golfer tar över 27-hålsanläggning i Stockholm

Den snabbväxande medlemsklubben Happy Golfer tar över Skälby Golf, en 27-hålsanläggning 30 min söder om city och blir “Happy Golfer Stockholm”

HappyGolfer som tidigare varit en helt digital medlemsklubb med ett populärt internetbaserat medlemskap satsar nu på att bygga framtidens golfanläggning, ihop med sina medlemmar.

"Vår ambition är att förnya och växa golfen i Sverige genom att skapa en modern och kundcentrerad klubb, med vänliga priser, ökad tillgänglighet och flexibla medlemskap. Vi vill skapa en aktiv och rolig klubb ihop med våra medlemmar, där vi tillsammans arrangerar spelevent, tävlingar och träning, för både nya och rutinerade golfare."

- Mattias Bohlin, VD på HappyGolfer.

Förberedelserna inför säsongen 2022 är i full gång och redan nästa vecka lanseras medlemskapen ihop med ett begränsat antal “Early bird”-platser, till bra pris och fullt med förmåner. Redan nu kan man läsa mer om klubben och anmäla sitt intresse för att säkra en plats till early bird-medlemskap.

Se mer information om Happy Golfer Stockholm

Regioner

HappyGolfer är Sveriges snabbast växande medlemsklubb och erbjuder moderna och prisvärda golf-medlemskap och träningsprogram. HappyGolfer grundades 2015 med ambitionen att förnya och digitalisera golfen i Sverige, idag har happy över 20,000 nöjda kunder och utbildar tusentals nya golfare varje säsong. Säsongen 2022 öppnar Happy Golfer en 27-hålsanläggning i Stockholm för medlemmar.