Wellibites - Konferensgodis på Happy Tammsvik som smakar gott och gör gott

Ut med det gamla in med det nya. Välkommen Wellibites!

No more sockerkoma under konferensen säger vi bara. Nu har vi bytt ut allt vårt goda, ”vanliga” godis mot ännu godare gosaker från Wellibites. Med det vill vi bevisa att det går att få det bästa av två världar; ett godis som inte bara smakar gott utan även gör gott.

För oss är det viktigaste av allt att våra mötesgäster mår bra; är pigga och glada under sin vistelse hos oss. Och förstås vill vi alltid inspirera till ett bättre val.

Med en noga uträknad formula erbjuder vi nu ett godis som innehåller vitaminer och mineraler för ditt välbefinnande. Självklart helt utan socker och med naturliga smaker och färger. Passar alla företag som bryr sig om personalen lite extra, våra kroppar, naturen och alla djuren.

Med Wellibites som konferensgodis vill vi på vårt sätt bidra till en bättre hälsa – ett myrsteg i taget. En bättre valmöjlighet. Självklart är detta bara ett nytt komplement till färsk frukt och energishots som vi redan erbjuder - men också ett viktigt statement då det gäller just sockerintaget som är en av våra största hälsobovar och energitjuvar i samhället idag.

Smaken är som baken!
Och även om vår egen favorit är saltlakrits/hallon ska alla förstås kunna välja sin egen mix av smaker;

Ananas-passion & Svarta vinbär
Berikad med vitamin B2! Ett smakäventyr där tropisk sötma möter friska, fräscha vinbärskickar.
Fläder & Hallon
Berikad med Zink! Syrliga och söta genvägar till svensk sommar när den smakar som bäst.
Jordgubb & Cola
Berikad med Magnesium! En drömlik fusion mellan solsken i form av jordgubb och härligt läskande cola.
Extra salt saltlakrits
Berikad med vitamin B12! Precis den rätta salta touchen som får lakritsälskare att sucka lyckligt.
Hallon & Saltlakrits

Berikad med vitamin B6! En perfekt kombination av sött och salt som är omöjlig att tröttna på.