Happy Tammsvik i blickfånget – blir happy fotomodell

Happy Tammsvik i blickfånget – blir happy fotomodell

När Le Bureau, Svenska Mötens reklambyrå, sökte en fotogenisk mötesmiljö för att uppdatera mötespartnerns profilbilder, föll valet på kreativa Happy Tammsvik vid Mälarens strand.

- Vi ville hitta en färgstark mötesplats som skiljer sig från mängden och då kom vi osökt att tänka på Happy Tammsvik med alla sina annorlunda, roliga och färgstarka mötesmiljöer, säger Pernilla Hammar, försäljnings- och marknadschef på Svenska Möten.

Nyligen relanserade Happy Tammsvik sitt varumärke, och genom processen följde flera nya möteskoncept som genomsyras av mottot om att ta humorn på allvar. Ett Happy meeting kan ske i toppmoderna mötesrum likaväl som i saccosäckar, bollhav, på yogamattor eller inomhusbeachen. Under färgglatt tak eller med bara himlen som tak.

I den helt nyrenoverade herrgården, som designats om tillsammans med 3dO arkitekter, kan gästerna äta finmiddag under klirrande kristallkronor eller ta en drink ackompanjerad av kvittrande fåglar. Inredningen, som är en skön komposition av klassisk herrgård och modern form, är inspirerad av Alice i underlandet.

- Genom att vara gränslösa i vårt erbjudande ger vi förstås våra gäster obegränsade mötesmöjligheter för deras egen kreativitet. Vårt mål är att utmana dem att utmana sig själva för att nå bättre resultat, förklarar Ulrika Bergström, hotelldirektör på Happy Tammsvik.

Happy Tammsvik bjuder med andra ord på tacksamma motiv för en färgstark, kontrastrik och glädjefylld fotografering. Självklart med glimten i ögat.

- Vi vill att vårt Happy-tankesätt ska genomsyra allt som sker i det dagliga arbetet, i värdskapet, i restaurangen och i bokningen. Och därför känns det speciellt roligt att också få bidra till att sätta den prägeln på Svenska Mötens profilbilder, avslutar Ulrika Bergström.