Behöriga äga tillträde ❤️ HJÄRTAT - ett nytt möteskoncept som erbjuder total ensamrätt på en självförsörjande hjärtformad ö i Mälaren.

Happy Tammsvik lanserar möteskonceptet HJÄRTAT – Behöriga äga tillträde

Möten med total ensamrätt på en självförsörjande hjärtformad ö. En bro som endast låter behöriga kliva på ön innan den fälls upp igen. Det kanske låter som en naturskön saga, men är dagens verklighet, när Happy Tammsvik nu tar ”avskilda möten” till en helt ny nivå.

Det ligger i tiden med såväl hållbara, säkra som avskilda möten och efterfrågan har aldrig varit så stor. På Happy Tammsvik erbjuds detta redan bl a i form av exklusiva Villa Mälargården – eller det helt nya gröna mötesrummet The Jungle, som sticker ut som en grönskande oas på eget våningsplan i herrgården. Och nu breddar man alltså utbudet ytterligare.

- Ja, nya tider kräfva nya lösningar och tajmingen denna gång kunde förstås inte ha varit bättre. Vi försöker alltid ligga steget före och leverera kreativa lösningar innan våra kunder efterfrågar det. Vårt nya koncept HJÄRTAT är ett typiskt sådant exempel, säger Peter Tzintzis, hotelldirektör på Happy Tammsvik.

Schaktmassor från bostadsbyggen i närområdet ligger till grund för den självförsörjande Hjärt-ön som inom kort ska kompletteras med en exklusiv uppfällbar bro som endast släpper på behöriga. Solpanelerna på herrgårdstaket täcker elförsörjningen till hundra procent och vattenförsörjningen sker genom rening av Mälarens porlande vatten som omger ön.

– Det här hoppas vi förstås ska bli ett fantastiskt tillskott för hela kommunen. Att hitta innovativa lösningar för att minska vår klimatpåverkan är en viktig fråga för alla kommuner och företag idag – men också att skapa besöks-anledningar till området, säger Peter Tzintzis.

Invigning av HJÄRTAT sker onsdagen den 1 april. Behöriga äga tillträde ❤️

- Allt är möjligt, avslutar Peter, som ser möjligheter även - eller kanske särskilt - i svårigheter.