JBL lanserer sporty høretelefoner JBL Synchros Reflect og JBL Synchros Reflect BT

Med kombinasjonen av kraftig JBL-lyd og en sikker passform, bidrar JBLs nye treningstilpassede in-ear høretelefoner til at du kan prestere maksimalt.

– Musikk fungerer som motivasjon når vi trener. Under en treningsøkt vil vi kunne fokusere på opplevelsen og ikke de enhetene vi bruker. Derfor har vi nå, for første gang, kombinert vår kraftige JBL-lyd med egenskaper som er tilpasset for løping, vandring, sykling og styrketrening. Våre nye sportshøretelefoner JBL Synchros Reflect og JBL Synchros Reflect BT møter idrettsutøvernes tøffe krav og gir dem frihet til å fokusere på målene de har satt seg, sier Michael Mauser President, Lifestyle Division, HARMAN.

In-ear-høretelefonene JBL Synchros Reflect og JBL Synchros Reflect BT er begge tildelt Red Dot Design Award 2014. Høretelefonene har karakteristisk JBL-lyd med ekstra trykk i bassen og ergonomiske Freebit øreplugger, en perfekt kombinasjon av behagelig og stabil passform som gjør at høretelefonene sitter sikkert under hele treningsøkten. De fargerike ledningene med reflekser gjør dessuten at du er synlig når du løper i mørket. Med sine egenskaper, lyd og passform motiverer JBL Synchros deg til å trene, uansett tid og sted!

JBL Synchros Reflect
Høretelefonene kombinerer lyd av høyeste kvalitet med en stabil passform og reflekterende ledning, noe som gir brukeren mulighet til å bryte genser og yte mer. Freebit-ørepluggene fås i tre størrelser og er utformet for å sitte stabil selv under raske bevegelser.

En forlengerledning gir deg mulighet til å plassere spilleren både i et armbånd eller i en bukse- eller jakkelomme, noe som bidrar til å gjøre treningen lettere. Takket være innebygde magneter kan ørepluggene enkelt settes sammen når de ikke brukes, og du slipper hengende ledninger som forstyrrer. Kontrollknappen er bestandig mot svette, og med den kan man ta imot samtaler, skifte sanger og endre volum, uansett hvilket tempo du holder på treningen.

JBL Synchros Reflect BT
JBL Synchros Reflect BT er de definitive innovative sportshøretelefonene. Den trådløse Bluetooth-teknologien gir deg bevegelsesfrihet i treningen, mens du kan høre på favorittsangene dine uavbrutt i opptil fem timer. JBL Synchros Reflect BTs solide design og ergonomiske passform er tilpasset for de med en sporty livsstil. Høretelefonene, som er tilgjengelige i fire farger sitter stabilt og smidig og gir deg trådløs bevegelsesfrihet under trening.

Hodetelefonenes karakteristiske farge gjør deg synlig i mørket, og en unik, glatt lengdeinnstillingsfunksjon gjør at ledningen alltid er akkurat lang nok og at den solide volumkontrollen og mikrofonen alltid er lett tilgjengelig uten å være i veien. Når du ikke bruker høretelefonene, kan du enkelt velge stand-by-modus og sette dem rundt halsen med hjelp av de innebygde magnetene. Høretelefonene er bestandige mot svette og leverer en kraftig lyd fra sine 8,5 mm elementer, uansett hvor hardt du trener. JBL Synchros Reflect BT sørger for at du når målene med stil.

Pris og tilgjengelighet
JBL Synchros Reflect er tilgjengelige fra juni til en veil. pris på ca. kr 499.

JBL Synchros Reflect BT er tilgjengelige fra juni til en veil. pris på ca. kr 899.

For mer informasjon, besøk JBLs hjemmeside: www.jbl.com

• hörlurar
  • ljud

HARMAN utvecklar, tillverkar och marknadsför ett brett sortiment av ljud- och infotainment-produkter för bilindustri, konsumenter och professionella användare. Harman är världsledande med premiummärken som JBL®, AKG®, Harman Kardon®, Infinity®, Lexicon®, och Mark Levinson® och med en ledande expertis inom ljudteknik. Företaget är väl ansett av audiofiler i alla generationer och stödjer aktivt ledande professionella underhållare och arenor de uppträder på. Över 25 miljoner bilar är idag utrustade med HARMAN:s ljud- och infotainmentsystem. HARMAN har ca 14 900 anställda över hela världen och hade en rapporterad försäljning om $4,5 miljarder för tolvmånadersperioden som slutade den 30 september 2013. Företagets aktier handlas på NYSE-börsen i New York under symbolen NYSE: HAR.