Hej frukost följer trenden och levererar frukost till din dörr

Vem har inte köpt färska helgfrallor av idrottsföreningar och skolklasser som gått runt och knackat dörr i grannskapet? Hej frukost är den moderna varianten; hemleverans av god frukost.
Nu slipper du gå ut och handla bröd på morgonen och kan istället sova lite längre och ändå få avnjuta en lyxig frukost med färskt surdegsbröd.

Hotellfrukostarna är ofta fullbokade, de små stenugnsbageriernas ugnar går varma dygnet runt och de säljer bröd som aldrig förr. Detta har Hej frukost tagit fasta på och nu kan Stockholmarna att erbjudas en kvalitativ frukost med färsk surdegslimpa, färskpressad juice, ugnsrostad musli och lyxiga kardemummabullar levererade direkt till dörren. Till ett vettigt pris. Vi är övertygade om att många, liksom vi själva, vill avnjuta långa och goda helgfrukostar med minsta möjliga ansträngning. Och utan att det kostar skjortan.

Hur fungerar Hej frukost? Man kan teckna upp sig som abonnent och få sin frukost levererad varje eller varannan lördag eller bara testa den någon gång. Eller ge bort den som present. Man kan lägga till produkter och bocka av tjänsten när man är bortrest. Brödet och bullarna bakas ut precis innan leverans. Innan 07:00 på lördagmorgon har kunden sin frukostpåse hängandes på dörren.

• bröd hem
  • frukosttjänt