Parasoller för altan och trädgård, vi har hela paketet!

Vill du njuta av sommarens varma och härliga dagar i skuggan eller vill du rädda middagen och fikat undan solens gassande strålar? Införskaffa då ett parasoll och avnjut de soliga dagarna under dess beskyddande skugga. På Helgbutiken.se finns ett stort sortiment av parasoller i flera olika färger och som alla har en hög standard!

Helgbutiken har ett flertal parasoller som passar utmärkt för trädgård och altan. Parasollerna finns i klassiska färgerna naturvit och svart - men även i sommarens härligaste färger! Välj mellan stativ i trä och aluminium. Söker ni ett klassiskt runt parasoll eller ett trendigt fyrkantigt? Helgbutiken har modellen för just din uteplats! Ett tips är att välja ett parasoll med så kallad tilt, det vill säga som kan vinklas för att skydda från flera håll.

Parasoll, parasollfot, rullvagn & skydd

Passa på att kombinera ert parasoll med en matchande snygg parasollfot. Vill ni kunna flytta parasollet utan onödigt tunga lyft? Köp då till en praktisk rullvagn för parasollfötter! Rullvagnen är justerbar och passar till alla Helgbutikens parasollfötter. När parasollet inte används, glöm då inte bort att skydda det från regn och smuts med ett regnskydd. Helgbutiken har såväl parasollet som tillbehören. Köp enkelt och bekvämt online!

Välkommen till Helgbutiken.se - kvalitetsmöbler till internetpris!