Skapa ljus i höstmörkret med Helgbutikens sammansatta paket med LED-belysning!

Skapa ljus i höstmörkret genom att klä det stora trädet på trädgården, de mindre träden på uteplatsen eller buskarna vid entrén med vacker LED-belysning. Vi på Helgbutiken har gjort det enkelt för er genom att sätta samman kompletta paket med belysning för träd och granar i olika storlekar!

Vill ni ha ljusslingor extra tätt lindade rund trädets grenar? Köp då Helgbutikens "Maxpaket". Vill ni hänga måttligt med ljusslingor hängandes i träd välj istället "Baspaket". Har ni en gran som ni vill ha fallande slingor i? Se då "Granpaket".

Kopplingsbara ljusslingor

Helgbutikens energisnåla LED-belysning från System 24 består av många olika varianter där samtliga är kopplingsbara och därmed enkelt går att förlänga till önskad längd. Börja varje slinga med en startkabel eller en produkt som har en startkabel (dessa betecknas "START"), och bygg sedan enkelt på med valfria påbyggnadsprodukter (betecknad "EXTRA"). Välj mellan ljusslingor, ljusnät, ljusslangar, istappsslingor och ljusgardin.

Ni hittar alla Helgbutikens kopplingsbara LED-slingor på Helgbutiken.se. Köp er belysning enkelt online!