Skydda era utemöbler med regnskydd!

Skydda era utemöbler med praktiskt regnskydd! Håll er möbelgrupp, utesoffa, hammock eller parasoll fräscha och förläng livslängden genom att enkelt täcka över möbeln när det regnar samt när den inte används. Helgbutiken har möbelskydd i grön och transparent PVC för de flesta utemöbler - som levereras till ett utlämningsställe nära er fraktfritt!

Varför envisas med att bära tunga och otympliga utemöblerna från uteplatsen till torrt förvaringsställe så fort regnet kommer? Täck istället över dem med ett regnskydd! Spara tid och energi samtidigt som era utemöbler behåller den nya känslan längre. Genom att regelbundet skydda era utemöbler när de inte används samt när de regnar förlänger ni livslängden betydligt på era utemöbler. Helgbutikens möbelskydd är utformade för såväl hel möbelgrupp som enskilda utemöbler så som parasoll, stapelbara stolar, hammock och solsäng. Möbelskydden är tillverkade i PVC-behandlat plast som är ett bra motstånd mot regn och fukt. Ta hand om era utemöbler på ett enkelt sätt! Alla regnskydd för utemöbler är dessutom fraktfria!

Läs mer om Helgbutikens regnskydd och köp dem online på www.helgbutiken.se under kategorin Utemöbler - Möbelskydd eller på länken här!