Stor lättmonterad konstgran 5 m hög online, inne eller ute!

Julgran Mora är en naturtrogen konstgran med en höjd på hela 5 m! Använd såväl inomhus som utomhus! Konstgran Mora är en extra fyllig och vacker stor plastgran med premiumkvalitet, d.v.s. mycket hög kvalitet! Stora julgran Mora har en större bredd än många andra konstgranar samt är mycket detaljrik och har ett naturtroget utseende, vilket ger en känsla av en exklusiv svensk skogsgran. En stadig fot i mörkgrön metall medföljer till denna gran.

Julgran Mora är enkel att montera! Julgranen kommer i fyra sektioner som staplas på varandra. Grenarna viks sedan enkelt ut med paraply-effekt (tack vare gångjärn). Klart! Konstjulgran Mora är en lagervara och helgbutiken levererar så långt lagret räcker. Säkra din leverans genom att beställa din gran redan idag!

Högkvalitativa konstgranar

Julgranen kommer från en serie utav konstgranar som tillverkas med omsorg för att få så snarlikt utseende som en riktig gran. Granen produceras i fabrik som utvecklat och tillverkat konstgranar sedan slutet av 80-talet, något som skapat förutsättningar att producera granar av såväl bästa kvalitet som senaste design. Leverans från fabrik sker globalt till 51 länder.

Välkommen in till Helgbutiken.se!