FUNKOs popkulturprodukter snart till utvalda Hemmakväll butiker

Hemmakväll lanserar FUNKOs popkulturprodukter!

Hemmakväll, Sveriges största godisbutikskedja, skapar inte bara kundupplevelse med sitt fantastiska lösgodis, utan även genom att lansera intressanta upplevelsebaserade produkter för sin huvudmålgrupp barnfamiljer, ungdomar och unga vuxna. Vi lyssnar på våra kunder som verkligen tycker om förra årets lansering av mjukisdjur från kända Ty. Vi tar nu nästa steg genom att lansera FUNKO under vecka 30, i åtta utvalda butiker. FUNKO är en av de ledande skaparna och innovatörerna av licensierade popkulturprodukter. Kunderna kommer att hitta FUNKO POP hos Hemmakväll i Lund, Hässleholm, Piteå, Sundsvall, Varberg Vänersborg, Örebro och på galleria Emporia i Malmö.